Kliendihaldus

Abimees kontaktide haldamiseks

NOOM Kliendihalduselahendus aitab Teil hallata oma praeguste ning tulevaste klientide kontakte, olles seeläbi suureks abimeheks igale teenindusettevõttele. Lahendus seob Teie ettevõtte müügi, turunduse ning klienditeeninduse töö üheks tervikuks, aidates keskselt organiseerida, automatiseerida ning planeerida erinevate osakondade tööd.

...

Töötajate, ruumide ja sõidukite haldamine

Teie ettevõtte erinevaid ressursse nagu töötajad, ruumid, sõidukid on võimalik ühtselt NOOMis hallata. Töötajatele saate lahendusega planeerida täpseid tööülessandeid, kohtumisi ja sündmuseid. Igale kandele on võimalik lisada juurde ka kulusid ja saatelehti. Ruumide ja sõidukite puhul saate lahenduse abil planeerida kasutust.

...

Hea ülevaade kliendi tegevustest

Igale kliendile on võimalik luua oma kliendikaart, mis kuvab kliendiga seotud tooteid ja dokumente, erinevaid sündmusi, pakkumisi, ostu- ja müügitehinguid, allahindlusi ja maksete ajalugu. Selliselt on võimalik klienti teavitada tema tavapäraste ostude sooduspakkumistest või õnnitleda näiteks sünnipäeva puhul.

...

Kliendi kontaktandmed ühe nupuvajutusega

Ühe nupuvajutusega on NOOMis võimalik pärida infot juriidilise isiku kohta ja NOOM täidab selle info põhjal automaatselt kliendikaardi. Piisab ainult ettevõtte nime või äriregistri koodi teadmisest, et seda päringut teostada ja lisada see kliendikataloogi.

...

Sissetulevate e-mailide ja kõnede registreerimine

E-postkasti on võimalik siduda Noomiga. See lahendus aitab säästa aega ja nii jõuavad kõik teie kirjad ja kõned tööülesannetena Noomi. Sisse tulnud kontakte on võimalik edasi suunata ja koostada neist tööülesanded.

...

SMS NOOMist otse kliendi telefoni

SMS lahendus võimaldab NOOM majandustarkvara klientidel otse majandustarkvarast lõppklientidele SMS teavituste saatmist. Uue funktsionaalsuse abil on ettevõtetel võimalik oluliselt tõhustada kliendiinfo jagamise protsessi.

SMS lahendust on vastavalt ettevõtte vajadustele võimalik kasutada mitmete erinevate teadete saatmiseks, nagu näiteks plaanilise hooldusaja meeldetuletamine, kauba saabumisest informeerimine, tööde valmimisest teavitamine, aga ka muud teavitused vastavalt kliendi soovidele.

Soodne turundus- või teavitustekanal

Soodne turundus- või teavitustekanal

Hea turundusvahend! Masspostitust saate mugavalt kasutada erinevate teavituste ja reklaami edastamiseks.

Juhul, kui kliendid unustavad arveid tasuda

Juhul, kui kliendid unustavad arveid tasuda

Masspostituste moodulile saab juurde paigaldada maksemeeldetuletuste teavituste saatmise.

Abimees segaduste vältimiseks

Abimees segaduste vältimiseks

NOOMi planeerija kalendrit on võimalik kasutada ka tunniplaanina trennide, ruumide või töövahetuste planeerimiseks. Lahendusega hoiate ära juhused, kus töötajad ilmuvad valel ajal tööle või ühte ruumi on planeeritud mitu üritust.

Projektikulude arvestus – kas kulukas või tulus?

Projektikulude arvestus – kas kulukas või tulus?

Kliendihaldus võimaldab saada detailset ülevaadet projektipõhiselt. Võimalik on näha projektile kulunud aega ja seda ümberarvestada rahasse.

Projekti staatus ja tähajast kinnipidamine

Projekti staatus ja tähajast kinnipidamine

Projektiaruandest on võimalik võtta kliendispetsiifilist ülevaadet, määrata perioodi, vaadata milliseid ressursse on kulutatud ja millal on projekt lõpetatud. Lisaks, kui palju on projekti aega lõpuni jäänud ja millised ressursid on selleks eraldatud.